måndag 20 december 2010

Julklappspanik

Dagen började med att Tvärbanan var försenad och jag började redan då med att stressa upp mig eftersom jag var rädd att komma försent till Årstaberg och missa pendeln till skolan. Väl i Årstaberg så är pendeln också försenad, såklart men jag lugnade ner mig när jag insåg att jag ändå skulle hinna. Tentan gick väl helt okej (tror jag?) förutom att jag inte hann svara på sista frågan, en timme till hade inte varit helt fel. Sen har jag av egen erfarenhet lärt mig att man inte ska tro eller gissa hur det gick för man har verkligen ingen aning om hur lärarna rättar.

Efter det så åkte jag hem till Pappa och lämnade min väska eftersom jag inte tänkte släpa runt på lagboken som väger ett ton inne i stan. Hittade några julklappar till men är inte helt nöjd riktigt än, får nog bli en sväng till Thuns imorgon.. Sen kom Mattis och hämtade mig och nu har vi precis kvällsfodrat. Ska nog kolla på "Morden i Sandhamn" nu.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar